6.5.16

Deepthi: Pieni poika



Matkalaukut on jo levällään eteisen lattialla ja odottavat pakkaamista. Enää kaksi yötä ja sitten mennään! Kalifornia odottaa! Minusta puolestaan tuntuu, että olen vielä ihan vaiheessa kaiken kanssa. Varsinkin tänään on tuntunut, että pää on ollut ihan jäässä, enkä ole pystynyt keskittymään oikein mihinkään. No, jos ei pyykinpesua, siivousta, metsälenkkiä, joogaa, matkatavaroiden lajittelua ja kokkaamista lasketa! :D Minun oli tarkoitus tehdä tänään vaikka mitä paperihommia, mutta nykyään tämä elämä nyt vain on tällaista: pitää kuunnella flowta ja mennä sen mukaan. Tänään on siis tehty vain kaikkea sellaista, joka ei vaadi ajatustyötä. :)

Nimittäin tämän päivän Uusi kuu on tuntunut tekevän tepposiaan oikein kunnolla. Koko päivän on tuntunut niin kuin eläisi jossain hidastetussa filmissä, eikä päässä ole liikkunut yhtäkään järkevää ajatusta. Ja nyt kun vielä lähestymme 9.5 päivää, jolloin Merkurius tekee ohikulun Auringolle, niin tuntuu, että ilmassa on vielä oikein ekstraenergiaa. Jostain luin, että tämä 9.5.2016 olisi yhtä voimakas päivä, kuin 6.6.2012 Venus-transiittipäivä, joten jos tosiaan näin on, niin aika moni meistä tulee kääntämään elämässään aivan uuden lehden seuraavien päivien aikana. Alkuillasta, kun olin metsässä, niin piti oikein erikseen jäädä ihailemaan noita nuoria koivun versoja. Ne tuntuivat symboloivan jotenkin todella täydellisesti näiden päivien ajan laatua. Olemme uuden alun, ehkä jopa uuden elämän edessä. 

Huhtikuu oli isojen oivallusten aikaa, ja ainakin meikäläiselle vielä oikein supervoimallista, koska huhtikuun lopussa siirryimme vielä maya-astrologisesti omimmalle alueelleni, Apinan aaltojaksoon, joka kestää vielä 11.05 saakka. Minä olen siis maya-kalenterissa syntymämerkiltäni Sininen Galaktinen Apina. Päivi Kaskimäki kertoikin omalla videollaan hienosti Apinan aaltojakson pääteemoista, kannattaa kurkata täältä. Myös Päivin, Sepon ja Arton Planeettauutisissa oli paljon ajankohtaisia asioita, joista voi meille kaikille olla apua näissä energioissa. Maya-kalenterissa olemme vielä pari päivää keskuskanavassa:

"Keskuskanava on mystinen synnytyskanava, linjautuminen suoraan yhteyteen korkeimman itsen ja tietoisuuden kanssa. Maan ja galaksin keskuksen, sekä Lähteen suora linjaus. Sen aikana voi tietoisesti hyödyntää korkeavärähteistä energiaa luovuuteen, taiteelliseen ilmaisuun, intuitiiviseen työskentelyyn ja kaikenlaiseen itselle tärkeään tekemiseen. Sisäinen tietoisuus on auki ja sen avulla voi lähteä toteuttamaan seuraavaa merkittävää askelta elämässään. Samalla olemme hakemassa 4D yhteyttä täyteen käyttöön täällä 3D maailmassamme, jossa meillä on tärkein tehtävä. Fuusio maan ja taivaan välillä on mahdollista saavuttaa hyvin konkreettisesti."
-Päivi Kaskimäki

Itselläni mennyt viikko on ollut hurja niin monella tasolla, etten ole tiennyt, että mihin hyppäisin. Ensinnäkin sain koulun tältä keväältä päätökseen (ensi syksynä jatketaan), ja meillä oli viimeiset tentit tiistaina (läpi meni, jee!). Sitten sain pitää viimeiset laulutunnit omille harjoitusoppilailleni ♥ ♥ , meillä oli YaRockSM-porukan kanssa loppukaronkka huhtikuussa hienosti menneestä viikonlopusta, ja eilen tein vielä viimeisen EnkeliJumalatar-illan tälle keväälle Valkeakoskella. Illan jälkeen käväisin vielä katsomassa Olgaa hänen uudella äidillään. ♥ Oli aivan ihanaa nähdä Olgaa ja Eeva-Liisaa! Kun astuin ovesta sisään ja kutsuin Olgaa nimeltä, se miukaisi ja kipitti saman tien luokseni.  ♥ ♥ Rakkaus, muistaa vielä! ♥ ♥




Viime viikkojen energiat ovat nostaneet minussa pintaan erityisesti sisäisen lapsen teemoja. Kaikki lähti liikkeelle unesta jonka näin. Unessa sain lapsen, sellaisen aivan ihanan vaaleahiuksisen poikalapsen, jolla oli ihanat tuikkivat silmät. Tuo pikkuinen oli minun rintaani vasten kapaloihin käärittynä, ja kävelin hänen kanssaan Amman rannalla palmujen katveessa. 

Pitelin poikaa rintaani vasten ja yhtäkkiä kesken kaiken aloin tuntemaan, miten oma sydämeni alkoi aueta niin, että aivan pakahduin rakkauden tunteesta. Samalla hetkellä siinä poikaa pidellessäni tajusin, että hän oli tullut opettamaan minulle oman sisäisen lapseni rakastamista. Yhtäkkiä tunsin unessa todella konkreettisesti, miltä oman sisäisen lapsen tunteminen ylipäätään tuntuu, ja mitä tarkoittaa sen rakastaminen. En ollut koskaan kokenut moista, se oli niin kaunista! ♥



Uni jatkui ja poika kasvoi, ja seuraavassa kohtauksessa poika oli jo jotain neljän vuoden vanha, ja edelleen leikimme ashramin rannalla palmujen alla. Poika oli niin iloisen ja onnellisen oloinen! Amman poika! ♥ Ja siihen minä sitten heräsin, kaikkia peittoja ja tyynyjä halaten, ilmeisesti luullen niitä minun pojaksi ja minun sisäiseksi lapseksi, joita sain nyt rakastaa täydestä sydämestäni - ja samalla tuntea itseni niin ehjäksi, onnelliseksi ja tasapainoiseksi. ♥  

Mutta ei tässä vielä kaikki. Vain muutama päivä tämän unen jälkeen tapasin ohjaamassani EnkeliJumalatar-illassani näkijän, joka alkoi heti illan aluksi puhua pienestä vaaleahiuksisesta pojasta, jonka hän näki hyppivän minun ympärilläni! Tuolla pojalla oli huilu kädessään ja hän sanoi olevansa minun poikani!!!!! Meillä kaikilla oli ihokarvat ihan pystyssä ja kyyneleet silmissä! Tämä oli aivan mieletön vahvistus unelleni, josta tuo nainen ei voinut mitenkään tietää! Kiitos, kiitos, kiitos!!! ♥ ♥ ♥ Ja jos vain voisin kertoa mitä kaikkea muuta hän minulle näki, niin pyörtyisitte kaikki tähän paikkaan. Elämä on kyllä välillä niin ihmeellistä, ihan todella! Miten nämä maailmat täällä soljuvatkin lomittain, eri tietoisuudentasot, unimaailma, tämä hetki, tuleva, mennyt, näkymätön, näkyvä... kaikki tässä hetkessä juuri nyt. Pojan tärkein viesti minulle oli: 



Universumilla ei ole raja-aitoja. 
Kaikki on mahdollista.



Ja tätä minä olen koittanut tässä nyt sisäistää pari viikkoa niin monella tasolla, että olen itsekin aivan pyörällä päästäni. Hirveän suuri armo ja rakkaus on virrannut tuon tapaamisen jälkeen. Jälleen kerran aivan uusia asetuksia on tuotu ja mielen ohjelmointeja purettu. Kaiken jälkeen oma sisäinen viestini minulle on ollut:


Antaudu tulevalle.



Ajattele. Kun yleensähän me työstämme mennyttä ja vapautamme itseämme menneistä kokemuksista. Niin sama koskee myös tulevaa. Ja kyllä, moni meistä on varmasti jo oppinut kääntämään mindsetin niin päin, että ei aseta mitään turhan tarkkoja raameja tulevaisuuteen vaan antaa universumin tuoda meille kaikkein parasta. Mutta tässä oli minulla henkkoht kyse myös siitä, että annan sellaisenkin tulla minulle, minkä käytännössä luulen tietävän olevan minulle mahdotonta ja minkä en tunne edes minulle tässä elämässä kuuluvan! Vaan mitäpä jos maailmankaikkeus on tarkoittanut toisin?!! Ja mitäpä jos syvällä sisimmässäni minäkin tiedän sen!!! Olen vain onnistunut kieltämään sen itseltäni!! Että mitäpä jos todella antaudun sille, että universumille ei mikään ole mahdotonta. Jos jokin on tarkoitettu tapahtuvan, se tapahtuu, vaikka minä seisoisin päälläni. Mutta huomattavasti auttaa asiaa, jos pystyy avautumaan tuolle asialle. Eikö niin!? Ja sen tämä poika tuli nyt minulle tekemään, ja olen hänelle tästä ikuisesti kiitollinen. Hän opettaa minua jo nyt, on hän sitten syntyvä tähän maailmaan koskaan tai ei. Sillä ei ole merkitystä. Sillä voihan myös olla, että hän täytti jo tehtävänsä... ♥  EN MINÄ TIEDÄ!!! MINÄ EN TIEDÄ MITÄÄN!!!! Ja ihan helkkarin hyvä niin!!! :D ♥ 





No niin, ja se lastenkirja, josta kerroin viime syksynä. Kyllä, se on tulossa, niin sanovat. Mutta milloin, sen määrää nyt sitten luultavasti tämä pieni vaaleahiuksinen poika! ♥

Nyt jään sitten suurella mielenkiinnolla seuraamaan, että mitä tässä elämässä oikein tapahtuu. Millaisia yllätyksiä tämä universumi on minulle oikein varannut ja mitä nämä superenergiat oikein tuovat tullessaan! ♥ 

Sunnuntaiaamuna hyppään koneeseen ja lähden pitämään EnkeliJumalatar-retriittiä Kalifornian Big Suriin, niin ihanaa!!! ♥ ♥ ♥ Kesäkuun alussa palaan Suomeen ja alan valmistella Pyhä Enkelipuutarha-konsertteja, joihin muuten muutamaan on vielä vapaita paikkoja. Lämpimästi tervetuloa! 


09.06 ESPOO, TÄYNNÄ
10.06 VOJAKKALA, anne.joutsensalo@gmail.com 
12.06 KARSTULA, maarit.maaritmuhonen@gmail.com
29.06 ROVANIEMI, merja.pekkala@hotmail.com 
30.06 TUPOS, TÄYNNÄ
03.07 NASTOLA, satu.linttinen@gmail.com
05.07 KERAVA, TÄYNNÄ
10.07 TOIVAKKA, leeni.minkkinen@waarala.fi
13.07 HAMINA, tsuurnakki@gmail.com
14.07 LAPPEENRANTA, TÄYNNÄ
15.07 KOUVOLA, TÄYNNÄ


Kesäkuussa pidän myös muutamia EnkeliJumalatar-iltoja, mutta nuo paikat ehtivät täyttyä ennen kuin sain niitä edes julkiseksi! Voi Amma ja Enkelit rakkaat! ♥

Nyt toivotan sinulle kaunista uuden kuun yötä ja rakkauden valoa tähän voimalliseen viikonloppuun! 

Ilohalauksin,
Deepthi