17.3.16

Deepthi: Rakkausyhteisöni, missä viivyt?!


Kauai, Hawaii ~ EnkeliJumalatar-retriitti 2015
Kuva: Shawn Reeder 


Huuhhh, tänä iltana minä kaipaan minun siskojani, Rakkaussiskojani, sellaista yhteisöä, jonka kanssa saamme jakaa kaikki maailman asiat: ilot, surut, menestymiset, herkkyydet, voimamme, intiimit asiat... Kaipaan päästä syvälle, tuntea yhteys, tuntea sykkivämme yhteisessä kohtujen sykkeessä. Meditoida, jakaa, itkeä, nauraa, rukoilla, yhtyä hengessä, sydämessä ja koko olemuksessamme!
Juuri tällä hetkellä haluaisin perustaa meille yhteisen fyysisen Rakkauden Talon, jossa saisimme juuri nyt kokoontua yhteiseen tilaan teekupit kädessä, villasukat jalassa, kynttilöiden loisteeseen parantamaan maailmaa ja jakamaan kaiken! ♥ ♥ ♥

Sen sijaan olen täällä, omassa pikkukodissani, ja huudan yläkertaan, että missä on mun Elämä, mun Yhteisö? Missä on ne mun RakkausIhmiset, joiden kanssa olen luvannut tulla tänne muuttamaan koko tämän maailman paikaksi, jossa meillä kaikilla on hyvä olla! (Tiedän että olette siinä, mutta juuri nyt kaipaan kanssanne fyysistä yhteyttä ) Olen väsynyt lukemaan uutisia, mediaa, joka suoltaa meille maailmastamme koko ajan negatiivista kuvaa. Olen väsynyt ihmisten tuomitseviin kommentteihin sosiaalisessa mediassa muita ihmisiä kohtaan. Olen väsynyt elämään omaa elämäänikin puolivaloilla, kun samaan aikaan tiedän, että minussa on koko taivas ja maa, joka voisi palvella Korkeinta Hyvää 100% enemmän!! Olen väsynyt sisäisiin loputtomiin vuoropuheluihin ja tekosyihin, jotka estävät minua olemasta Kaikki mitä Olen. Olen väsynyt näkemään ympärilläni kaikki ne asiat, joiden puolesta voisin nousta barrikadeille, ja kuitenkaan en niin tee. Olen väsynyt istumaan vain aloillani ja tekemään toissijaisia asioita, kun minun pitäisi olla jo pelastamassa kaikki maailman lapset, lopettamassa sodat, opettamassa naisia olemaan yhteydessä omaan kohtuunsa ja sisäiseen voimaansa, laulamassa massoille rauhasta ja rakkaudesta, kertomassa enkeleistä ja tähtiystävistämme, kiertämässä ympäri maailmaa auttamassa ihmisiä tulemaan tietoiseksi sisäisistä voimavaroistaan, rakentamassa yhteisöjä, kertomassa miten ainutlaatuinen maapallo meillä on, tekemässä isoja tv-tuotantoja ja herättämässä ihmisiä uuteen aikaan ja yhteyteen jumalallisen kanssa ja rakentamaan yhdessä rauhaan, harmoniaan ja vapauteen perustuvaa voimaantunutta maailmaa!!!! Voi Äiti!! Puuhhh... noin! Sainpas sanottua!!!

Jumankekka mitkä energiat meillä on ollut viimeiset viikot ja kuukaudet! Tänään tuntui jo päivällä iisimmältä ja energia oli ikään kuin pysähtynyt, mutta nyt iltaa kohti JUMALALLINEN FEMINIININEN ENERGIA on noussut niin, että hyvä kun tässä tuolillani pysyn, kun Jumalatar vie mennesssään!!! Tekisi mieli järjestää juuri nyt tällä sekunnilla koko maapallon laajuinen EnkeliJumalatar-ilta ja koota kaikki Naiset yhteen ja Juhlia!!!



Juhlia Elämää
Naiseutta
Luovuutta
Yhteisöllisyyttä 
ja Rakkautta!!






Liekö tuo tulevan sunnuntain kevätpäiväntasaus ja sitä seuraava kuunpimennys jo tekevän tehtäviään, en yhtään ihmettelisi! Ja tänäänhän meillä on vielä Maya-kalenterissa tähtiporttipäivä, eli kaikki mahdolliset kanavat kosmiseen ykseyteen ovat auki! Tuntuu, että meitä valmistellaan aivan Uuteen Elämään. Monia sisäisiä kerroksia on kuorittu ja nostettu pintaan, ja on vielä kerran saanut katsella, että "tätäkö sinä todella haluat?" Vaikeinta viime viikkoina on ollut se, kun on halunnut Kaikkea! Yhtenä päivänä sisäinen kutsu on vienyt yhteen suuntaan, ja toisena toiseen suuntaan... Aaarghh! Mielenkiintoista nähdä mitä tästä seuraa, mihin maailmaan putkahdamme, kun tämä energiabuustaus on ohi!

Tänään olen tuntenut luissani ja ytimissäni saakka, että en ole yksin oman sisäisen missioni kanssa! Tiedän, että minun rakkaat Tähtisiskot ja -veljet ovat levittäytyneet ympäri maailmaa ja universumia, ja yhdessä meillä on yhteinen missio tehdä sisäinen työmme, loistaa Valoamme ja yhdistyä Ykseydessä toistemme kanssa! Meidän tehtävämme on tuoda rakkaudellisempia arvoja maailmaan ja toimia harmoniassa Äiti Maan kanssa. Meidän tehtävämme on kehittää aivan uusia tapoja olla ja elää, tuoda uusia ekologisia ratkaisuja niin lääketeollisuuteen, bisnesmaailmaan, politiikkaan kuin ruokateollisuuteenkin. Meidän maapallo ja me itse emme enää kestä tätä negatiivisuuden, riistämisen ja itsekkyyden määrää. On tultava uusi tapa toimia sydämestä käsin, tietoisena itsestämme, muista ja jumalallisuudesta. ♥ ♥ ♥

Juuri tänä iltana olen niin täynnä shaktia, niin valmis astumaan ulos kaikista alitajuisista epävarmuuksistani ja peloistani ja yhtymään kosmiseen Valoon ja Äidin Rakkauteen. Ja niin Olkoon.

Om Amriteshwaryai Namaha

Deepthinne tähtien pyörteistä ♥ ♥ ♥