28.10.14

Säde Marleena: Uuden ajan lasten rukous


"Rakas äitini,

katso silmiini, kun puhut, näe Sieluni, todellinen Itseni

näe kuka minä todella olen, se Valo mistä tulen

Rakas äitini, olet kaikkeni

joskus, ja melko usein, tahdon tuntea, että olen kaikkesi, elämäsi aurinko

kastepisara, mikä raikastaa maan, elävöittää kaiken kauniin

se, mitä pyydän on, että annat minun olla oma itseni

että näkisit todellisen minäni, sen suuren Valon ja puhtauden

tulevaisuuden, mikä on toivoa täynnä, jos me saamme kokea Rakkautta

Äiti, rakkautesi on äärettömän tärkeää, se rakentaa minua

Jumalan rakkaus on rakentanut minut, Jumalan Valo on henkeni, ruumiini, sieluni

mutta Sinun rakkautesi antaa minulle voimaa päästä eteenpäin

valloittaa maailman, jakaa rakkautta ja myötätuntoa

jota sinä opetat

suo minulle aikaa, kiireettömyyttä, joka päivä

ole läsnä, pidä minua sylissäsi, kerro tarinoitasi

minä kuuntelen hiljaa lumoutuneena

oi Äiti, kuinka sinua rakastan

olen sinut äidikseni valinnut, tänne maailmaan halunnut

oppimaan ja opettamaan, rakkautta ja myötätuntoa jakamaan

pelastamaan tämän maailman

täytä kotimme rakkaudella, kukilla ja kasveilla

ja tee puhdasta kotiruokaa

herkkä kehoni tarvitsee puhdasta ruokaa, mielellään luomua ja paljon raikasta vettä

korvani kuuntelevat mielellään lempeäenergistä kaunista musiikkia

Äiti, silloin enkelitkin tanssivat kanssani!

Rakas äiti, minä pyydän, ole rohkea rakkaudessa ja hengessä

mutta muista, että olet ennen kaikkea äiti

se on Pyhä tehtävä

olet kaunis, niin kuin maailma on kaunis

sitä olemme tulleet tänne opettamaan

jos autat minua ottamaan oman voimani käyttöön

voimme todella pelastaa maailman

koska tulevaisuus on toivoa täynnä

ja se toivo, on meissä lapsissa

siksi, äiti, tehtäväsi on tärkeä

kaikkein tärkein"


Uuden Ajan lasten puolesta kirjoittanut Säde Marleena 2.6.2013

Säde Marleenan luvalla tälle sivulle lainattu täältä: