8.4.13

Deepthi: Maadoittumisen aika



Kaunista iltaa Rakkaudet,

Ja lämpimiä terveisiä Seinäjoen Enkelirakkausillasta!  ♥ Minä olen viettänyt tämän viikonlopun kaikessa rauhassa neljän seinän sisällä ensin leväten ja sitten kirjoittaen. Kirja edistyy ihanaa vauhtia, ja olen niin iloinen siitä. Viikonlopun kruunasi sitten ilta hienossa naisseurassa Riitan hoitohuoneella.

Tänä keväänä tuntuu ainakin itselläni olevan kaikista päällimmäisenä tämä maadoittumisen teema. Sitä tuodaan nyt sekä ruokaan, liikuntaan että kehotietoisuuteen liittyen. Itse tiedän syöväni vähän turhankin kevyesti, ja enkelit koko ajan siitä minulle huomauttelevat. Salilla käyminen ja kevyet metsälenkit sen sijaan ovat olleet aivan loistava maadoittumiskeino, puhumattakaan, mitä se on tehnyt henkiselle selkärangalle. Paljon tuodaan koko ajan viestiä siitä, että kehotietoisuus on tässä ajassa todella tärkeä. Kun sitä pääsiäisenä Hämeenlinnan enkeli-iltaan ajellessani tiedustelin enkeleiltä, niin he avasivat asian näin:

"Rakkaat, 21.12.2012 päätti jakson, jossa teidän piti vielä kurkottaa ylöspäin ja avata ylächakrojanne. Sen jälkeen on avautunut useita uusia tähtiportaaleja, jotka sallivat valon ankkuroitumisen maapallolle yhä voimallisemmin ja koko chakrajärjestelmänne avautumisen. Sen myötä kollektiivinen valotasonne on kasvanut räjähdysmäisesti. Olette koko ajan alttiina todella kristalliselle valolle, joka saa teidät helposti irtoamaan maan sydämestä ilman, että sitä edes välttämättä tietoisesti huomaatte. 

Meidän pyyntömme teille on, että suuntaatte energianne seuraavaksi alaspäin, syvälle Äiti Maan uumeniin. Pyydämme teitä tekemään sitä nyt huomattavasti voimallisemmin, mitä aikaisemmin. Käyttäkää maadoittumiseen aikaa muutama hetki päivässä, ja tehkää se suurella päättäväisyydellä. Tällä tavalla viimeistelette valon tuomisen maapallolle, sytytätte maatähtichakranne, joka avaa teidät automaattisesti yhä korkeampiin tähtiulottuvuuksiin. Hyviä keinoja maadoittua on esimerkiksi tanssi, luonnossa kulkeminen, jalkojen liottaminen merisuolavedessä, paljain jaloin ulkona asteleminen, kunnon ruoka, suklaan nauttiminen ja läsnäolo kulloisessakin hetkessä.

Jos tähän saakka olettekin kokeneet valoon linkittymisenne huumaavana, autuaallisena kokemuksena, niin nyt vain olette valo. Saattaa olla, että ihmettelette oletteko valossa ollenkaan, kun tuo huumaava tunne on nyt suurelta osin poistunut. Tietäkää, että huumausta ei enää tapahdu, kun valonne on täydellisessä tasapainossa maayhteytenne kanssa. Silloin vain loistatte valoa ja olette sisäisesti tyyniä ja vahvoja - ja maadoittuneita.

Kyllä, tämä on se, mistä teille on aionien ajan puhuttu. Kristus ei laskeudu keskellenne uutena tulokkaana, vaan hän alkaa loistaa teissä itsessänne yhä voimallisemmin ja vapaammin. Te itse ankkuroitte Hänet maanpäälle kristustietoisuutena. Se tarkoittaa sitä, että alatte elää suoraan sydämestänne, oman sieluntotuutenne mukaisesti, itseänne ja ympäröivää maailmaa kunnioittaen. 

Te voitte tuntea vielä hetken aikaa horjumista askeleissanne, kun uusi valo-olemuksenne hakee muotoaan ja totuttelee olemaan maan päällä. Älkää hämääntykö tästä. Luottakaa, että rakkaat enkelinne ja oppaanne ovat teitä lempeästi ohjaamassa joka askeleellanne. He varmistavat, että kaikki sujuu suunnitelman mukaan. Ja niin on."

Minä henkilökohtaisesti opettelen maadoittumista nyt hyvin konkreettisesti ääneni kautta. Viime viikolla purskahdin nauruun kesken lenkin, kun tajusin, mitä olen elämääni luonut viimeiset vuodet. Olen kertonut illoissani niin ahkerasti oman kehotietoisuuteni katoamisesta oman prosessini alkuvaiheessa, että se alkoi toteuttaa itse itseään. Tajusin, millaista suoraa käskyä olen universumiin syöttänyt, ja juuri sitä sitten sain osakseni: menetin kehoyhteyteni, jonka myötä menetin ääneni. Voi Amma! :D Nyt minun uusi mantrani onkin sitten "Minulla on täydellinen yhteys kehooni".

Itse asiassa se oli juuri laulutunti, jolla tajusin tämän yhteyden katkenneen. Opettajani laittoi minut istumaan jumppapallon päälle ja tekemään siinä ääniharjoituksia. Mitä syvemmälle sain yhteyden juuriini, sitä hienommin ääni toimi. Sanoin ääneen opettajalle, että en ole saanut enää laulaessa kehooni yhteyttä, että kehossani ei kerta kaikkiaan ole yhtäkkiä enää muistikuvaa, miltä tuntuu laulaa. Ja samalla kun sanoin tuon ääneen, tajusin, että juuri maadoittumisestahan tässä on ollut kyse koko viimeisen puoli vuotta. Salitreenit ja kaikki kuuluu tähän samaan sarjaan. 

Tietenkin olen tajunnut, että tässä on myös Ammalla näppinsä pelissä. Ääneni on minun suurin samaistumiskohteeni, joten samalla se on myöskin minun suurin henkinen harjoitukseni - ja siksi herkin osa minua. Minua opetetaan luopumaan siitä, mikä on ollut minulle kaikkein tärkein, ja samaistumaan vain Jumalaan. Kaikki toiveeni ja haaveeni ovat aina liittyneet ääneeni. Se - niin kuin ei mikään muukaan - kuitenkaan toimi ilman armoa. Siksi minun tehtäväni on nöyrtyä suuremman voiman edessä ja luovuttaa myös ääneni taivaallisille joukoille. Onneksi enkelit ja Amma auttaa, tiedän, että olen koko ajan turvassa ja oikealla polulla.

Enkeli-illoissa olen huomannut tuon "huuman poistumisen" niin, että pysyn nyt tietoisesti kehossa kanavointien aikana. On jännä tunne olla yhtä aikaa taivaallisessa yhteydessä ja syvästi maan uumenissa. Ensimmäisissä illoissani pelästyin, että mitä, onko yhteyteni yläkertaan katkaistu kokonaan, kunnes oivalsinkin, että päinvastoin, porautuessani maayhteyteen yläkanavat aukeavat kahta voimallisemmin. Se on ollut aivan ihanaa! 

Tuntuu siis, että kaikki muuttuu koko ajan. Luonnollisesti. Ei voi ajatella, että okei, nyt olen vihdoin päässyt johonkin pisteeseen päivitetyn olemukseni kanssa, koska voi olla aivan varma, että seuraavassa hetkessä balanssia päivitetään taas. On oltava hereillä, on oltava tietoinen. 

Hämeenlinnan reissulla muistui mieleeni yhtäkkiä myöskin Diana Cooperin kanavoimat valopallopäivitykset viime vuoden lopulla. Hänhän nimenomaan valaisi meitä kertoen, että tärkeintä tässä ajassa on 12 chakran aktivoinnin lisäksi vahva maadoittuminen. Hän ehdotti meille, että ottaisimme käyttöön mm.seitsemännen dimension punaisen valopallon, joka kantaa mukanaan femiinienergiaa ja kytkee meitä näin ollen Äiti Maahan. 

Toinen kuvaus tuolle Kristustietoisuudelle on oman kokemukseni mukaan Jumalatar-energia. "Ole pehmeä kuin kukka, kova kuin timantti" ja "Niin ylhäällä kuin alhaalla". Minä olin perjantaina soolokeikalla, ja melkein pelästyin, kun aloitin laulamaan 15-vuotis juhlavuoteni kunniaksi tangoa. Kun astuin tangon täydelliseen ykseysenergiaan, niin koko äänikanavani aukesi niin, etten ole eläissäni laulanut matalia ääniä niin syvästi ja vahvasti. Siinä tajusin, että minulle nämä kaikki ovat yhtä ja samaa asiaa:


Maadoittuminen - Jumalattaruus - Pelkojen voittaminen - Kehotietoisuus - 
Läsnäolo - Kristustietoisuus - Oma voima - Intohimo - Herkkyys - Ykseys - Valon ilmentäminen


Tangoa laulaessani naksahdan siis automaattisesti tuliselle jumalatarkanavalle, täydellisesti omaan voimaani. En voi olla hymyilemättä sille, että minut on aikojen alussa kruunattu nimenomaan tangokuningattareksi, ja juuri sen kautta tulen ensin menettämään itseni täysin ja sitten löytämään todellisen voimani, jumalattaruuteni. Ja nyt vielä istun tänä kesänä tuon kilpailun tuomaristossa, kun olen ensin ollut sieltä vuosikausia poissa. Kuvittele mikä ajoitus ja huumori tällä maailmankaikkeudella on. 


Lämpimin yöterveisin,
Deepthi