15.4.11

Valorukous-retriitti Italian Assisiin

Heippa!


Postaan tähän tiedoksi Helenan ja Michaelin järjestämän retriitin Italiaan. Olin tapaamassa heitä ensi kertaa pari viikkoa sitten Loimaalla Valorukous-illassa. Helena ja Michael elävät valoravinnolla; Michael jo kymmenettä vuotta ja Helena kuudetta. He asuvat tällä hetkellä Saksassa ja pitävät retriittejä ja valorukousiltoja niin Suomessa, Saksassa, Eestissä kuin Italiassakin. Heiltä on ilmestynyt myöskin kaksi kirjaa valo- eli praanaravitsemuksesta. Ilta Loimaalla oli vaikuttava. 


Olen järjestämässä tulevalle kesälle myös oman retriitin heinäkuulle, mutta siitä lisää myöhemmin. <3


Rakkaudessa,
Kirsi








Helena ja Michael:




TERVETULOA VALON JA HILJAISUUDEN RETRIITILLE
ASSISIIN ITALIAAN

VALON JA HILJAISUUDEN RETRIITTI KUTSUU


tahdomme hiljaisuuden sydämen, hiljaisuuden rajattoman lähteen avautuvan sinulle

‘anna minulle oikea usko ja täydellinen rakkaus’
- fransiscus assisilainen
viikon ajan
retkiä, valorukousta ja hiljaisuutta
asumme kukkulalla huvilassa erillään muusta maailmasta
vierailemme assisin pyhillä paikoilla ja koemme sydämen hiljaisuuden
irti päästäminen ja vapautuminen
puhdas antautuminen ja täydellinen luottamus
jossa oivallan oman totuuteni, oman uskoni, oman tieni.
olen se mitä minä olen…
kokemuksellisesti.
se alkoi tapahtua sisäisenä prosessina assisissa
jo kun olin siellä ensimmäisen kerran.
sen jälkeen assisin kutsu on vain syventynyt
jo neljänä keväänä valon ja hiljaisuuden retriittejä assisissa



mitä on VALORUKOUSRETRIITTI - valon ja hiljaisuuden retriitti?
retriitti on hiljentymistä
kuuntelemaan

.... jolloin syntyy tila
jollekin meissä syvällä olevalle nousta täyteen voimaansa 
lue lisää....

hiljaisuus on puhtaan vapauden tila.
rajaton rajoittamaton ääretön olemisen tila sinussa,
valon tila sydämessäsi. valo on rakkaus.
sinä olet valoa ja kaikeus ympärilläsi on valoa.
sinussa on lähde, joka on rajaton.
se on sinun oma voimasi ja valosi, puhdas rajaton rakkaus.
puhdas hiljaisuus sinussa.
tahdomme sinun saavan syvän kosketuksen siihen valorukouksessa.
sen jälkeen voit jatkaa itse syvemmälle siihen rajattomaan hiljaisuuteen.
puhdas hiljaisuus on riippumaton ulkoisesta hiljaisuudesta.
se on sinussa, missä tahansa oletkin. hiljaisuus on elämää.
hiljaisuus puhuu selkeämmin kuin sanat.

nähdään!
iloa ja enkeleitä!
rakkaudella helena ja michael
ps. matkablogimme jatkuu yhä... hiljalleen. kirjoitan aina silloin tällöin.
sanat eivät ole niinkään tärkeitä, vaan sanaton.
sanaton heijastuu meistä.


ps. saat vapaasti välittää valorukousmatkaviestiämme myös ystävillesi. jos haluat viestit suoraan itsellesi, kirjoita minulle osoitteella helena@valorukous.de jos et jatkossa tahdo postiamme, ilmoitathan siitä klikkaamalla unsubscribe@valorukous.de ja lähetä viesti minulle – helena