21.4.10

Operaatio Maadoituksen jälkeistä Elämää



Heii!! <3

Miten menee?! Minä täälä aloittelen juuri päivääni vehnäorasmehun kera ja alan kohta pukemaan vaatetta päälleni. Kohta saa nimittäin lehdet takapihan nurmikolla kyytiä, kun meikä tekee nurmelle tilaa kurottaa aurinkoon!

Olo on muutenkin superenerginen. Kävin Heidin aivan mahtavan ravintokurssin joulu-helmikuussa, ja onnistuin pitkään vielä sen jälkeenkin pysymään kurssissa, kunnes kuukausi sitten repsahdin jälleen leivän pariin. En voi sanoin kuvailla, mikä muutos tapahtui omassa vireystilassa: keho muuttui raskaaksi, unentarve kasvoi hurjasti ja sain usein oikein tietoisesti kamppailla mielen kanssa, että se pysyy positiivisena ja valoisana. Samaan syssyyn kun tapahtui vielä tämä maadoittuminen, niin on päässyt kyllä mieltään koulimaan oikein urakalla! Mutta nyt jo ymmärrän, että tämä on myös hyvin tärkeä osa tätä omaa prosessiani, kasvutarinaani. Pilvissä ei pysy ikuisesti, eikä niin ole tarkoitettukaan. Vaikka olemme kukin tässä elämässämme omalla tavallamme Valon Lähettiläitä, niin kaikkein tärkeintä meidän on löytää Siipien lisäksi myös Juuremme, oppia maadoittumaan, jotta pystymme toimimaan tasapainoisesti. Sitä olen tässä nyt opetellut. Tuntuu, että kaikki risusavotat ja haravoinnit ja metsässä rummuttamiset ovat olleet nimenomaan osa tätä maadoittumista, ja se tuntuu todella hyvältä, tasapainottavalta.

Tällä viikolla olen taas päässyt kiinni takaisin Heidin opeista, jättänyt leivän syömättä ja siirtynyt luomumpaan, kevyempään ja raaempaan ravintoon. Tuntuu aivan superhyvältä! Uni on palautunut taas normaalimittaiseksi (6-7h), olo on kevyt ja mieli pitämättäkin valoisa. Olen myös kiitollinen siitä, että saan nyt asua täällä maalla. Enpä ole koskaan odottanut, että metsät marjoista täyttyvät, mutta tänä kesänä ja syksynä odotan sitäkin ihmettä aivan toisella tavalla. Toivon, että pääsen hakemaan pakastimet täyteen marjoja ensi talvea varten! Ja kyllä mä kuulkaa jo sitäkin kelasin, että laitanko ihan oikeasti jonku oman pienen kasvimaan tuohon takapihalle!!! Kuvittele nyt meikäläistä tälläisiin puuhiin!!! Kyllä mä nyt sanon että jo on aikoihin eletty! :DDDD No, jos mä nyt kohta löydän itseni haravankin kanssa tuolta pihalta, niin kai mä kohta olen siellä jonkun kuokankin kanssa... :P

Hih, eilispäivä meni toimistohommissa, nyt lähden tuonne auringon alle!

Parasta päivää, Iloa ja Valoa Sinulle Enkeli! <3

Halituksin,
Diippi