6.2.10

Kenen energioissa liikut?



Hitto ku sain taas kaikki energiakenttäni sekaisin, kun lähdin reissun päälle!! :DD Oon liian herkkä aistimaan porukan tunnetiloja, ja jos en ole tarpeeksi ”suojautunut” ja ”valveilla”, niin ihmisten (ja uusien tilojen) energiat pääsee heti livahtamaan mun energioihin. Sit mä ihmettelen, että miks mulla on näin kummallinen olo, vaikka oon nukkunu tarpeeksi, syöny ihan samalla tavalla kuin kotonaolopäivinäkin, eikä mikään asia stressaa eikä paina. Mut sit taas tajusin, että kummallinen olo tulee siitä, että energiat jotka aistin, ei oo mun omia, vaan niiden, jotka mun ympärillä häärää. Enkä tarkoita, että niissä olisi mitään pahaa, vaan ne ovat vain niin erilaisia kuin omani, että sen takia olo tuntuu hassulta, sekaiselta. Souncheckin jälkeen sulkeuduin kylppäriin (!!! :D), tein kevyen joogaharjoituksen ja tasapainottavan meditaation, ja nyt on taas tyystin erilainen olo. Selkeä, rauhoittunut, takaisin valon puolella.

Ei siinä muuten mitään, mutta jos ei tiedosta, että kenen energioissa liikkuu, omissa vai jonkun muun, niin sitä rupee helposti elämään jonkun toisen energioiden (ja pidemmän päälle elämän) mukaan. Luulee, että se miten toinen käyttäytyy, on se toimintamalli, jolla minunkin kuuluu toimia. Eikä edes kyseenalaista sitä, toimii vain. Ja mitä vahvemmat ne energiat on, sitä vaikeampi niistä on itse pysytellä erossa, seisoa omilla jaloillaan, toimia niin kuin oma sydän sanoo. Kaikilla meillä on lähipiirissä vahvatahtoisia ihmisiä, ja kaikki me tiedämme, miten ihmiset heidän seurassaan helposti käyttäytyvät: myötäillen häntä, uskaltamatta esittää eriävää mielipidettä. Jopa niissä asioissa, joissa Itsellä oikeasti soi jo hälytyskellot, että en MÄ näin haluaisi toimia. Ja silti toimii.

Sen takia on hyvä oppia tunnustelemaan, mikä on mun juttu, ja mikä jonkun muun juttu. On hyvä selvittää mistä se oma sisin on rakennettu. Hetken hiljentyminen ja rauhoittuminen on siihen erittäin tehokas juttu. Karkaa sitte vaikka tosiaan vessaan viideksi minuutiksi hengittelemään ja ”selvittämään päänsä”!! :D  Joka sisäänhengityksellä visualisoi vetävänsä sisään valoa, ja uloshengityksellä hengittää ulos rakkautta. Sisään valoa. Ulos rakkautta. Ma – om – ma – om...  

Sain viime syksynä erikoisen kokemuksen tästä kyseisestä asiasta. Istuin tietokoneella hyvillä mielin ja jotain siinä puuhasin. Eräs ystäväni tuli chattiin onlineen, ja olin aikeissa laittaa hänelle pikaviestiä. Sitten yhtäkkiä mun kurkkua rupes kuristamaan (!!!) ja käsivarsiin (!!!) tuli ihan todella ällöttävä olo ja rintaa rupes puristamaan ihan huolella. Siinä mä sit kökötin koneen äärellä ja taivastelin, että MISTÄ tää energia tulee??????? Mikä helkkari saa mut voimaan täysin varoittamatta näin pahoin??? Siis mua suorastaan oksetti. Laitoin ystävälleni viestin ja kerroin, et mulle tuli äsken ihan järkyttävän paha olo, että MISTÄ nää oikein tulee??? Kuvailin ystävälleni, miltä musta tuntuu. Hän oli hetken aikaa täysin hiljaa toisessa päässä ja kirjoitti: "Sä et usko, mut mulla on täälä JUURI tuollainen olo!! Rupesin just maksaan laskuja, ja tajusin, että tilillä ei olekaan tarpeeksi rahaa." 

JUST. NO SIELTÄ SE VASTAUS MUN OLOON SITTEN TULI!!! Mä olin aivan äimän käkenä, et ei hyvää päivää, eihän tästä elämästä mitään tule, jos rupeen aistiin ihmisten tuntemuksia jo viiden kilometrin päähänkin!!!! :OOO 

No, asia ei (onneksi :D) kuitenkaan ole mennyt niin pitkälle. Mutta niiden ihmisten kanssa, joiden kanssa olen päivittäin paljon tekemisissä, tätä tapahtuu aika ajoin. Kun toisen energiat syystä tai toisesta käyvät ylikierroksilla, hänen energiansa tulevat mun luo kylään, tunnen ne kropassani!!! :DDD 

No niin, tälläistä tällä kertaa! :D

Ai niin, se toissailtainen Sofi Oksasen Puhdistus Seinäjoen Kaupunginteatterissa oli HUIKEA!!!!!!!! UH-HUH!!!! Aivan käsittämättömän vahvoja  näyttelijäsuorituksia käsittämättömän vahvaan ja puhuttelevaan näytelmään. SUOSITTELEN!! <3

Levollista Viikonloppua!

Voimahalein,
Deepthi