23.1.10

Keikkatouhuja

Hiiii!! Kun taas joku näkis nää mun touhut!! :DD Hain äsken täälä Kalastajatorpalla villasukkasillani bäkkäriltä ruokaa eli salaattia, menin keittiöön ja pyysin saada vähän lisuketta salaatin, kurkun ja tomaatin lisäksi. Yhtäkkiä lautasella oli myös herkkusieniä ja artisokkaa! Sitten kipitin iltapukuisen vierasjoukon läpi huomaamattomasti takaisin takahuoneenani toimivaan neukkariin, ladoin salaattiin kasan rusinoita, siemeniä, ituja ja vieläpä kookosöljyäkin kylkeen!!! Ja voi poijjat kuinka mahtava salaatti mulla tässä nyt on!!!!!! :DDD Hassuinta oli, että ei tarvinnut kahta kertaa miettiä, täytänkö vatsani lihapullilla ja perunalla vai salaatilla. Näyttää siltä, että olen onnistunut siirtymään raakaravintopainotteiseen ruokavalioon helpommin kuin uskoinkaan. Kiitos Heidin Simplify To Super-ravintokurssin.

Mulla alkoi kurssin viimeinen jakso tällä viikolla. Paastoa en edelleenkään ole pitänyt, enkä tällä hetkellä koe sitä tarpeelliseksikaan. Niin kuin sanottu, siirtymä on käynyt yllättävän helposti, ja kroppa valitsee jo melkein itsestään mitä suuhun pistää. Nytkin kun olen kolmen päivän reissulla, niin nuo yllämainitut+muutamat superfoodit seuraa mukana jo hyvin tottuneesti. Helsingissä ollessa mulla on onni saada olla amma-kommuunilla yötä, ja tänäänkin tein lähtiessäni uudet smoothieannokset mukaani, keikan jälkeen kuitenkin nälkä iskee, kun ajan aamuyötä vasten takaisin Pohjanmaalle.

Torstai-illan energiamyllytysten jälkeen olo on ollut suht tasapainoinen myös Helsingissä. Suuri kiitos siitä kuuluu toki tuolle majapaikalle, joka on luonnonhelmassa ja jossa pääsee oikeasti irti siitä keskustan sirkuksesta. Lisäksi vielä loistavia keskusteluja saman henkisten ihmisten kanssa, niin kyllä kelpasi!

Päivällä Kalastajatorpalle tullessani meinasin lentää selälleni. Nimittäin mulle ohjattiin takahuoneeksi tämä neukkari, jossa on FLYYGELI!!!!! :DDDD Tähän on tultu!!! :DD Näinhän tämä pitäisi aina olla!! :DD Olen siis päässyt treenaamaan vielä illan biisejä, ja jos nyt hyvin kävi, niin taisi syntyä yksi uusi laulukin! Näistä kun ei koskaan tiedä. Ainakin se on ihan kokonainen laulu, ja tekstiaihekin muhii jo päässä, joten kaikki on mahdollista.

Mutta nyt salaatin kimppuun, sitten valmistautumaan illan keikkaan Porvoo Big Bandin solistina! <3