6.12.09

Juuri Nyt

Hö, mä huomaan jostain ihmeen syystä ihquttavani Antti Tuiskua!!! :DDD Joka kerta ku hänen biisi tulee radiosta, niin käännän volat täysille. Tai niin ku nyt ku satuin kääntään telkkarin Voicelle (kyllä, veljeni antoi mulle lainaan heidän vanhan telkkarin, jota mulla ei siis ole ollut muutamaan vuoteen, ja ihan loistavasti olen pärjännyt, mut ihan hauskaa tääki), niin sieltä tulee Antin Juuret, niin huomaan jämähtäväni näille sijoilleni saman tien. Ja onpa ihana musavideo, siinä mennään Helsingistä Rovaniemelle. Tai ainakin luonnon helmaan, ei tuo nyt ihan Rovaniemeltäkään näytä.... hmm... voin olla väärässä! Anyway, ihan niin ku jollaki muullaki kolisisi tämä kaupungista maalle-ajatus ku mulla...


Mä pääsin eilen illalla kiinni Vata-rytmistä: onnistuin menemään nukkumaan jo puolilta öin, jesh! Yleensä ku on tullu valvotuksi helposti tuonne jonnekin kolmeen neljään. Sen sijaan pääsinkin sitten tänään ylös jo seiskan aikaan, tosin Olga-kisuliinini rakkaudellisella avustuksella. Muru hyppää pään viereen kehräämään ja tassuttelee muina neiteinä rinnan päällä... Ei voisi aamu hellemmin ja hyväntuulisemmin päivä alkaa....

Oho, nyt tulee Voicelta Chisun Sama nainen, Hän on kyllä Upea Nainen. Sain kunnian tutustua Chisuun Rauhankulkueessa, kun konsertoimme samalla lavalla Savoy-teatterissa kulkueen päätteeksi. En ollut juurikaan tutustunut hänen tuotantoonsa ennen tätä tapaamista, mutta kun näin hänen esiintyvän livenä, niin putosin häneen saman tien: miten upea, herkkä, hetkessä elävä taiteilija! Ja kun kävin vielä hänen myspace-sivuillaan kuuntelemassa hänen biisejään, niin Wouuhh, upeita biisejä, oivaltavia tekstejä! Me Like a LOT! <3


Tänään olen ollut onnistuneesti tekemättä juurikaan yhtään mitään. Paitsi luomukaakaoluomurusinoita höystettynä kookosöljyllä ja banaanilla. Aika herkkuja tuli! Tai siitä piti eka tulla smoothieta, mut sit laitoin vähä rusinoita höysteeksi, kohta vähä enemmän, ja yhtäkkiä mulla oliki suklaarusinoita! Sekoitin rusinat suklaamössöön ja heitin hetkeks pakkaseen. Tosin ehkä siihen olis jotain "kovettavaa" tai muuten vaan "paksumpaa" ainesta pitäny laittaa mukaan, niin suklaa olis tarttunu paremmin! Hah, täs taas huomataan meikäläisen kokkaustaidot: niitä ei ole!! Joskus tenavana kyllä tein suklaarusinoita ihan vaan pelkästä suklaasta ja rusinoista, ne onnistu paremmin, joten ehkä tos oli sit vaan liikaa stuffia... Anyway, hyvää oli!

Mut smoothien teko sujuu jo mainiosti! Nyt olen kokeillut vain eri versioita vihersmoothiesta, eli vaihdellut vain hedelmiä, mut toimii!

Olga on kyllä hassu kissa, nyt se hyppäsi syliin, kiertyi tähän kerälle ja odottaa tassuhierontaa! Onkohan joku opettanut sen liian hyvälle.... <3

Ai NIIIIN, toteutin eilen yhden unelmani: rakensin tänne uuteen asuntooni alttarin!!! Mulla on kyllä joka asunnossa ollut aina joku lipasto, jota olen salaisesti pitänyt "alttarinani", mutta nyt tein ihan Oikean Alttarin. Tässä mun uudessa kodissani on kaksi makuuhuonetta, joista toiseen visualisoin jo asuntoa ekaa kertaa katsomassa käydessäni, että jos tänne pääsen, niin tuosta pikkumakkarista teen elämäni ensimmäisen oikean meditointi/jooga/hiljentymishuoneen. Ja Nyt Se On Totta!! Olen tietenkin amma-ystävieni kodeissa käydessäni tottunut alttareihin ja aina ihaillut niitä. Niistä huokuu jotain ihmeellistä Rauhaa ja Voimaa.

Tässä mun meditointihuoneessa on nyt aika tummat sävyt. Seinä oli valmiiksi tapetoitu ruskealla tapetilla,  kaikki sarikankaat olen puolestani tuonut Intiasta, kuin myös kaikki kuvat. Alttarin edessä on joogamatto ja sen takana sarilla päällystetty hetekkapatja. Ja arvaapa mistä alttari on tehty: eilen ulos asettamastani tekojoulukuusen pahvilaatikosta!!! Hihiiihh!!

Eilen illalla huonetta sitten jo testasinkin, kun olin ensin putsannut huoneen energiat suitsukkeella ja mantroilla. Samaisen operaation muuten tein myös silloin kun muutin tänne ja ennen kuin aloin laittaa tavaroita paikoilleen. Violettiliekin visualisointi toimii tähän myös erinomaisesti. Sitä olen Tiina-ystäväni opastuksella tehnyt nykyään aina, ennen kuin menen uuteen tilaan tai tilanteeseen (esim.keikkapaikalle, palaveriin ym.), tai tapaamaan uusia ihmisiä. Se puhdistaa energioita ja suojaa tehokkaasti negoja vastaan.

Mutta nyt katsomaan Linnan Juhlien vastaanottoa. Ihanaa Itsenäisyyspäivää! <3