10.12.09

Energiatuntemuksista ja aarrekartoista

Tänään on kyllä ollu ihan kummat fiilikset. Olen uinut jossain sysipimeässä enkä edes tiedä miksi. Kaikki asiat mitä olen ajatellut, ovat muuttuneet joksiki ihan ihme mörköiksi. Olen nyt koittanut kaikki kikat aina meditoinnista, lenkistä ja saunomisesta lähtien, kunnes sitten äsken tajusin: mitä jos hellittäisit hetkeksi.

Niin, hellittäisit hetkeksi. Ihminen on aika vempain kun se saa tehtyä levollisestakin olosta "yrittämistä". Siis tarkoitan, että olen ollut ihan tosi hyvällä moodilla, korkeissa energioissa, loistavalla ruokavaliolla, tarpeeksi unta, liikuntaa, sosiaalista toimintaa ja lepoa, ja SILTI sitä huomaa yhtäkkiä, että alitajunta kuitenki stressaa asioita. Tällä hetkellä on menossa "vain" neljä "projektia": ravintokurssi, joulukonsertit, Valo-konsertit ja levyn teko. Ja siihen päälle vielä muuttotouhut ja normikeikat. Niin kai sitä sitte vähemmästäki välillä alitajunta jyllää, vaikka muuten olo tuntuukin kokonaisvaltaisen tasapainoiselta ja oikeasti Hyvältä.

Mutta ehkä oleellista onkin kuitenkin se, että TIEDOSTAA, että nyt mennään matalilla. Sen jälkeen kun olin sanonut itselleni ääneen, että SAAN hellittää hetkeksi, niin olo koheni kummasti. No, fyysisesti en hellitä, enkä sitä kaipaakaan, mutta just nimenomaan MIELENtasolla. Että antaa niiden ajatuksien olla - tulla ja mennä - ja antaa niille anteeksi.

Olen myös koko päivän kelannut, että lähdenkö jo tänään Helsinkiin. Vai vasta huomenna kukonlaulun aikaan. Huomenna nimittäin alkaa UUDEN LEVYNI ÄÄNITYKSET!!!!!!!! Bändi on ollut jo tällä viikolla soittamassa osuuksiaan, ja meikä hyppää remmiin huomenna, huih, IHANAA!!!!!! Samalla reissulla käyn myös hakemassa huutamani ruokapöydän ja tuolit kyytiin, ja ajan vielä lauantaina Jyväskylään Valo-konserttitreeneihin. Illaksi sitten kotiin. Vähän kyllä jännittää, että miten saan nämä ruokailuasiat taas hoidettua, reissun päällä kun ei paljo smoothieta väännetä ja huoltiksien ruoat on.... mitä on. No, eiköhän näihinkin vastaukset löydy.

Aamulla löysin myös kolme vanhaa aarrekarttaa, jotka olen tehnyt viimeisen reilun vuoden aikana!! Niitä on todella hurjaa katsoa, koska sieltä on toteutunut melkein kaikki haaveilemani asiat: olen käynyt Reiki1:sen, saanut hommattua oman pianon ja auton, kodin maalta, aloittanut joogan, keikat on lisääntynyt, omia biisejä on syntynyt, pääsin kesällä osallistumaan retriittiin, olen saanut olla Amman luona kaiken kaikkiaan melkein kaksi kuukautta, olen päässyt kiinni terveellisestä ruokavaliosta, olen saanut sängyn ja nyt huomenna ruokapöydän (kun olen tähän mennessä nukkunut aina Helsingin kodissa ollessani sohvalla ja syönyt kirjoituspöydällä), ja saanut olla paljon hiljaisessa ympäristössä. Ainoat mitkä ei ole toteutuneet, on matka Italiaan (no, I:llä se Intiakin alkaa! :D) sekä rakkaussuhde. Mutta olis se nyt, jos tähän vielä joku parisuhdekin olis pamahtanu, niin ehkä se olis ollu vähä liikaa!!! :DDD Kyllä mä olen ihan ehdottomasti tarvinnut tämän ajan olla yksin - ensimmäistä kertaa elämässäni.  Tämä hurja kasvu ei muuten olisi päässyt tapahtumaan. Mutta rakkautta ei silti ole puuttunut elämästäni, sitä on ollut yllin kyllin, nyt vain vähän erilaisessa muodossa! <3 Ja pitkästä aikaa olen osannut ihan hyvällä omalla tunnolla luoda ja vastaanottaa elämääni myös näitä materialistisia peruspalikoita, vaikka muuten olenkin kaikenlaista kaman haalimista vastaan.

Nyt sitten vain Vuoden 2010 aarrekartan tekoon! Ja mitä se pitääkään sisällään, sitä en uskalla edes kuvitella!! :DDD *kaivaa jo askartelutarvikkeita esille*